זהו… הגיע הזמן!!! בלי ששמתם לב הכנו אותכם לאימון הזה בשבועיים האחרונים. מלכת ה- WODים כאן וזה הזמן לתת לה בראש. F-R-A-N.

מה כל כך מיוחד ב-FRAN? שלושה דברים-

  1. 1. ההיבט הפיזיולוגי- יש לנו שלושה מנועים להפקת אנרגיה: אנאירובי- ATP-CP- קצר טווח, תלוי בעיקר בכמות ה-ATP בשריר ובכמות הקריאטין פוספט שיכול לטעון אותו. המנוע השני- אנאירובי לקטי- מגיע בעיקר מפירוק גליקוגן (רצף של גלןקוז=סוכר אגור בשריר ובכבד) לפעילות של בערך 2 דק', תוצר הלוואי שלו הוא ייצור חומצת חלב (גורמת לבחילה מעfבת ביצועים) והמנוע השלישי ארוך הטווח (שעות!!!) הוא אירובי- שילוב של צריכת חמצן ושימוש בחומרים כמו גליקוגן, חלבון ובעיקר שומן לייצור אנרגיה. 
    אין שחור או לבן, כל המנועים עובדים כל הזמן אך בדומיננטיות שונה.
     FRAN נוגע מבחינת משך הזמן שלו בשלושתם, מעביד את כל שלושת המנועים. מייצר המון!!! חומצת חלב ולכן מהווה סטרס אדיר לגוף.
  2. 2. ההיבט התנועתי/שרירי- שתי התנועות באימון הן- עליות מתח וטרסטרים (פרונט סקווט עם לחיצת כתפיים), שתי תנועות שעובדות בדיוק במישורים הפוכים ומכסות את כל טווחי התנועה. אין שריר בגוף שלא עובד בשילוב בין שתי התנועות. לא צריך להוסיף על זה..
  3. 3. ההיבט הפסיכולוגי- האימון הזה קיבל כבר מעמד מיתי.. מדברים על אנשים שהקיאו ממנו, על מצבי קצה שהוא גרם לאנשים. יותר מהכל אנשים מפחדים ממנו כי יש אנשים אחרים שמפחדים ממנו. ת'אמת? לא סתם.. הוא בעיטה בתחת רצינית.

בתכנון-

"Fran"-

21-15-9
Thrusters (42.5/30kg)
Pull ups

Cash out-
33 T2B
33 Hollow rocks
33 Weightes sit ups